Konaklama Kategorisi’nde Çırağan Palace Kempinski (Şehir Oteli), Hillside Beach Club (Resort Oteli), Hotel Les Ottomans (Butik Otel), The Marmara (Zincir Otel); Seyahat Hizmetleri Kategorisi’nde Intra Tours (Incoming Seyahat Acentası), SETUR (Outgoing Seyahat Acentası), Visitur (Kongre Turizmi Acentası), VIP Turizm (Incentive Seyahat Acentası), Özge Ersu (Profesyonel Turist Rehberi); Turizm ve Taşımacılığı Kategorisi’nde THY (Havayolu), TAV Atatürk Havalimanı (Havalimanı), Varan Turizm (Karayolu Taşımacılığı), AVIS (Otomobil Kiralama), Royal Caribbean International (Kruvaziyer), D-Marin Liman İşletmeleri (Liman İşletmeciliği), D-Marin Turgutreis (Marinalar); Mekân Kategorisi’nde Esma Sultan Yalısı (Etkinlik Toplantı Mekânı), Reina (Eğlence Mekânı), Feriye Lokantası (Turizme Hizmet Eden Restoran); Yatırım Kategorisi’nde, Dedeman Grubu (Turizm Yatırım Grubu); Turizmin Gelişimine Katkı Kategorisi’nde Boğaziçi Üniversitesi Turizm İşletmeciliği Bölümü (Turizm Eğitimi), Hülya Aslantaş (Turizm Tanıtımına Katkı), Koç Ailesi (Kültürel Değerlerin Korunmasına Katkı), TEMA Vakfı (Çevrenin Korunmasına Katkı) ödüllerini aldı. Dedeman Otelleri ise sürdürülebilirlik ve hijyen alanında Johnson Diversey Özel Ödülü’nü kazandı. 1932 ’de Paris’te kurulan Skal International, 90 ülkeden 20 bin turizm profesyonelini bir araya getiriyor. İspanya merkezli örgüt, turizm profesyonellerinin iyi ve köklü ilişki kurmasını amaçlıyor. Yerel ve uluslararası toplantılarda turizm sektörü çalışanlarını buluşturuyor. Örgütün Dünya Başkanlığı’na geçen yıl Hülya Aslantaş getirilmişti. Skal’ın Türkiye bölümü, turizmde kaliteli hizmeti artırmak amacıyla 12 yıldır Turizmde Kalite Ödülleri’ni (Skalite) düzenliyor. Hürriyet Seyahat turizme katkıları nedeniyle 2005 ve 2008’de basın dalında Skalite ile ödüllendirilmişti.
Turizm profesyonellerinden sektöre 27 kalite ödülü
Turizm profesyonellerinden sektöre 27 kalite ödülü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.